Retourneren

Belangrijke informatie voor klanten, kortingen en terugstuur policy

Al onze leveringen vinden plaats overeenkomstig onze algemene voorwaarden.

Terugstuur beleid / herroepingsrecht

Zoals vermeld in onze algemene voorwaarden heeft u het recht een via de site aangekocht product van Hydrotense Europe binnen 14 werkdagen te retourneren. Neem daarvoor wel eerst even contact met ons op.U kunt daarvoor ook het ‘herroepingsformulier’ gebruiken (hier te downloaden).

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Na overleg neemt Hydrotense Europe de transportkosten van het terugzenden  voor zijn rekening.

Afleverkosten.

De in de winkel vermelde prijzen zijn exclusief afleverkosten. Deze kosten variëren afhankelijk van de door u gekozen wijze van aflevering. De mogelijkheden zijn:

Per wegtransport (prijs afhankelijk van grootte en gewicht)

Binnen Nederland:

tot 10 kg. € 8,47

10 – 30 kg. € 15,–

boven 30 kg., max.  € 50,– afhankelijk van afmeting en gewicht

In de landen van de Europese Unie:

Tot 10 kg,  € 25,–

10 tot 30 kg, € 39,–

Boven 30 kg, max. € 175,– afhankelijk van afmeting en gewicht

De kosten worden zichtbaar bij de “check out”.

Bestellingen met een orderwaarde van € 150,– of hoger worden gratis verzonden binnen Nederland en België.

Heeft u een klacht, vertel het ons. Bent u enthousiast, vertel het een ander.

Onze medewerkers van het Adviescentrum helpen u graag met uw vragen over waterbehandeling en onze producten en systemen. Meestal worden onze diensten en producten door onze klanten goed gewaardeerd, doch soms komt het voor dat er zich een mankement voor doet. Dat vinden wij écht vervelend.

Heeft u een negatieve ervaring, of een klacht omtrent onze dienstverlening neemt u dan direct contact met ons op. Dan kunnen wij het voor u oplossen. U kunt ons bereiken per mail, post of telefonisch.

De manager van het adviescentrum zal uw klacht in behandeling nemen en zo snel als mogelijk reageren. Wij stellen alles in het werk om eventuele klachten naar ieders tevredenheid op te lossen.

Voor een opmerking of klacht, neemt u contact op met:

dhr. Will Wolfs, manager adviescentrum

tel. +31 13 5213 268 / email will.wolfs@hydrotense.eu

U vindt al onze gegevens ook onder het menupunt: Contactgegevens.

Na ontvangst van uw klacht krijgt u altijd van ons een bevestiging. Wij zullen onze bevindingen omtrent uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst aan u melden. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan wordt u eveneens binnen 14 dagen daarvan op de hoogte gesteld.

Mocht u onze werkwijze om tot een goede oplossing te komen niet op prijs stellen. Dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar onze webshop Hydrotense.eu bij is aangesloten. Zij zullen u dan bijstaan om tot een bevredigende oplossing te komen. In het uiterste geval bestaat er ook nog de mogelikheid dat u uw geschil voor legt aan de Geschillencommissie (SGC).

Professionals

Veel van onze systemen worden verkocht aan Professionals. Ondernemingen, ZZP-ers en andere installateurs die onze waterzuiveringssystemen installeren voor zeer uiteenlopende toepassingen.

Hydrotense Europe hecht grote waarde aan de samenwerking met deze professionals. Zij kunnen dan ook rekenen op aantrekkelijke kortingen en uitgebreide technische ondersteuning.

Geïnteresseerd? Voor meer informatie over de voordelen die het u als professional oplevert, stuurt u een mailtje naar will.wolfs@hydrotense.eu

Wederverkopers

Hydrotense Europe is al meer dan 10 jaar actief in de Europese markt van waterzuivering. Wij zijn exclusief importeur en distributeur van verschillende merken waterzuiveringssystemen. Voor uitbreiding van ons distributienetwerk zouden wij graag in contact willen komen met mogelijke wederverkopers. Wederverkopers, retailers waarmee wij een succesvolle distributiestrategie willen opbouwen.

Bent u geïnteresseerd, stuurt u dan een mailtje naar will.wolfs@hydrotense.eu  En wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Betalingswijzen

De betaling v oor de levering van onze producten kan op verschillende manieren. U maakt de keuze voor die wijze die u het beste past. Dat kan in ons afrekensysteem bij de ‘check out’.

IDEAL

met uw credit card via PayPal

Op factuur (mits u geregistreerd staat bij ons als ondernemer met een BTW nummer en u reeds een geleverde en betaalde bestelling bij ons gedaan hebt. De betaaltermijn is dertig dagen.

Bij vooruitbetaling door het zenden van een cheque of het overmaken van het bedrag op onze bankrekening. Na ontvangst van uw betaling leveren wij direct aan u uit.

Wenst u op rekening na ontvangst van het bestelde artikel te betalen, dat kan. Wij rekenen u dan echter wel € 5,- aan administratiekosten. De betalingstermijn is 14 dagen. Wilt u gebruik maken van deze service, dan kunt u gewoon uw bestelling plaatsen via de winkelwagen, alleen geen gebruik te maken van de laatste stap de betaalmodule. Een medewerker van het adviescentrum zal dan contact met u opnemen om de transacties gegevens verder met u af te handelen.